
En aquest escrit vull expressar el que significa per als membres del cos de la Policia Local de Ciutadella poder comptar amb una prefectura equipada amb els equips més moderns a l’abast.
És un requisit de gran importància per aconseguir una eficient producció l’existència de les condiciones adequades en el lloc de treball. Aquest ha d'estar condicionat exquisidament per a obtenir resultats satisfactoris en el menor temps possible, amb major qualitat i que permeti a l’operari desenvolupar la seva funció de la forma més còmoda, eficaç i competitiva.
La prefectura de la Policia Local converteix les condiciones de treball en ideals, i per tant permetrà elevar les condicions de seguretat, millorarà el control intern del cos, ajudarà a elevar la moral dels treballadors i millorarà les relacions amb els usuaris, amb una clara projecció social.
Permet aconseguir uns objectius difícils o impossibles de plantejar amb la situació anterior al nou edifici:
- Elevar l'eficiència productiva dels funcionaris.
- Vetllar perquè el treball no comprometi la salut del funcionari o de l’usuari.
- Contribuir, a través de les millors condicions, a la humanització del treball. Tot això, gràcies a les millores, envers les antigues dependències, en temes com l’enllumenat, el control de la temperatura, la ventilació, el control del soroll, l’ordre i l’organització dels espais, els sistemes de seguretat i emergències, etc.
En definitiva, Ciutadella ha fet una inversió en infraestructura per a la projecció del servei que pot oferir el cos de la Policia Local de Ciutadella. Ara dependrà de tots nosaltres, els elements humans que conformen el cos, de demostrar dia a dia que som mereixedors d’aquests mitjans i que els traurem el màxim profit.
Ignasi Camps Marquès
Inspector en cap de la Policia Local
Imatges de l'interior de la Prefectura